Garanție
Toate saltelele sunt ambalate sub formă de rulou vidat. Magniflex deține primul brevet din lume pentru ambalarea în vid și sub formă de rulou a saltelelor. Cu ajutorul tehnologiei de ambalare prin presare și vidare, volumul saltelelor este redus cu până la 90% și astfel scade combustibilul folosit și emisiile de CO2 eliberate în timpul transportului. Astfel, pe lângă un mediu extrem de igienic pentru depozitarea saltelelor, garantăm și transportul economic cu grijă pentru mediu.
Produsele din colecțiile Magniflex sunt confecționate cu grijă și măiestrie în fabrica din Prato, Italia, din materiale de primă clasă, provenite din surse sustenabile. Datorită faptului că ne dorim constant să aducem inovarea în domeniul somnului și să îmbunătățim calitatea acestuia cât și confortul clienților noștri, produsele Magniflex sunt dezvoltate pe baza celor mai noi tehnologii din industrie. Testele, cercetările și noile dezvoltări, dintre care multe sunt brevetate și certificate, permit mărcii să ofere o garanție de calitate incomparabilă și de lungă durată.
Colecție / modele:
- Premio: MagniProtect, Riviera by P. Cardin, Daytona by T. Lamborghini, Terra Dual, Naturcomfort Deluxe, Comfort Dual, Figaro by P. Cardin, Magnigel Dual, Magnistretch, Armonia Dual, Diamante Dual, Virtuoso - Pe viață
- Classico: Relano Neo, Arte, Incanto Gel, Magni Grande, Silvercare - 25 ani
- Baby&Accesorii: Topper Virtuoso, Baby by Pierre Cardin, Fiaba Bamboo - 5 ani
- Perne: 2 ani
Garanția pentru saltele este valabilă doar dacă se respectă instrucțiunile de utilizare și întreținere corespunzătoare.
Condiții pentru acordarea garanției
Legea consumatorului în conformitate cu Directiva europeană 1999/44 / CE oferă o garanție legală de doi ani de la data cumpărării.
Matrax Distributors SRL determină perioada de garanție pentru fiecare produs, iar aceasta este menționată de către Distribuitor în certificatul de garanție conform perioadei indicate pe etichetă.
Matrax Distributors SRL stabilește o perioadă de garanție pentru achiziționarea unui produs ce începe de la data cumpărării, ce se poate dovedi cu ajutorul documentelor de achiziție relevante (factură și / sau chitanță fiscală). Garanția este valabilă numai dacă clientul a respectat cu strictețe instrucțiunile de utilizare și depozitare și condițiile menționate pe certificatul de garanție.
Toate reclamațiile legate de defectele de fabricație ascunse sau deteriorare a saltelei, ce nu sunt cauzate de utilizarea normală a acesteia, trebuie trimise la Matrax Distributors SRL, împreună cu documentele de achiziție, autocolantul cu numărul de serie (codul de bare al saltelei) și certificatul de garanție.
Valabil pentru toate produsele: garanția nu acoperă defectele cauzate de: utilizarea incorectă a saltelei, utilizarea forței și a presiunii exercitate pe produs, reparații efectuate de utilizator sau de terți, condiții non-naturale de poluare și umiditate, deformarea operațională a materialului textil (fire apărute sau trase pe suprafața materialului și pe margine, material găurit sau mânere rupte, broderie ruptă sau găurită, fermoar rupt, deplasarea marginii de îmbinare a materialului, pete pe textil etc.).
Termenul de deschidere a saltelei este de până la o lună de la primirea acesteia. Salteaua a cărei ambalaj a fost deschis din greșeală din vina clientului, sau a fost comandat un model sau dimensiune greșită nu poate fi înlocuită.
Matrax Distributors acceptă retururi de produse pentru:
- Nerespectarea livrării modelului comandat
- Discrepanțe în dimensiunile declarate, care depășesc o abatere de + - 2 cm în lățime, lungime sau grosime
- Defecte de produs, constatate și semnalate în termen de 3 zile de la data cumpărării
- Defect de produs constatat în timpul funcționării în perioada de garanție, constând într-o deformare elastică ireversibilă a nucleului / spumei cu o grosime mai mare de 2 cm
În caz de discrepanțe sau defecte ale produsului în primii doi ani din perioada de garanție, Matrax Distributors oferă posibilitatea clientului de a înlocui salteaua, dacă clientul este de acord să plătească diferența dintre valoarea noii saltele minus suma plătită pentru vechea saltea, o sumă considerată amortizare, proporțională cu prețul, pentru fiecare an de utilizare. Produsul va fi înlocuit în termen de 30 de zile lucrătoare de la primirea confirmării scrise de către client că a luat la cunoștință și este de acord cu termenii înlocuirii propuse.
Înlocuirea saltelei în timpul perioadei de garanție nu duce la prelungirea perioadei de garanție.
Cheltuielile cu înlocuirea saltelei după terminarea perioada de garanție sau în cazul unui defect neacoperit de garanție vor fi suportate în întregime de către client.
În cazul semnalării unui defect, Matrax Distributors își rezervă dreptul de a trimite un reprezentant pentru a face o constatare și a stabili pașii următori.
Sfaturile oferite de către reprezentanții Matrax Distributors SRL la achiziționarea unui produs au caracter de recomandări și nu pot înlocui o opinie medicală calificată. Dacă aveți probleme de sănătate, solicitați asistență medicală.
Art. 112 - 115 din CPA (Consumer Protection Act - Actul de Protecție al Consumatorului)
Art.112 (1) În cazul nerespectării caracteristicilor produselor în raport cu contractul de vânzare, clientul are dreptul să depună o reclamație solicitând vânzătorului să aducă produsul în conformitate cu contractul de vânzare. În acest caz, clientul poate alege între repararea produsului sau înlocuirea acestuia cu unul nou, cu excepția cazului în care acest lucru nu este posibil sau metoda de compensare pe care a ales-o este disproporționată față de cealaltă.
(2) O modalitate de compensare a clientului este considerată disproporționată în cazul în care utilizarea acesteia impune vânzătorului costuri nerezonabile în comparație cu cealaltă modalitate de compensare, luând în considerare:
1. valoarea produselor, dacă nu a lipsit neconformitatea;
2. semnificația neconformității;
3. posibilitatea de a oferi consumatorului o altă modalitate de compensare, care nu sunt considerate inconveniente semnificative pentru acesta.
Art. 113. (1) Atunci când produsele nu corespund contractului de vânzare, vânzătorul este obligat să îl aducă în conformitate cu contractul de vânzare.
(2) Aducerea bunurilor de consum în conformitate cu contractul de vânzare se efectuează în termen de o lună, de la depunerea plângerii de către client.
(3) După expirarea termenului prevăzut la alin. 2 clientul are dreptul să anuleze contractul și să i se restituie suma plătită sau să solicite o reducere a prețului produsului conform art. 114.
(4) Aducerea produselor în conformitate cu contractul de vânzare este gratuită pentru client. Acesta nu va suporta costuri pentru transportul produselor sau pentru materialele și forța de muncă asociate cu reparația și nu trebuie să sufere inconveniente semnificative.
(5) De asemenea, clientul poate solicita despăgubiri pentru daunele suferite ca urmare a neconformității.
Art. 114. (1) În cazul nerespectării produselor în raport cu contractul de vânzare și atunci când clientul nu este mulțumit de soluționarea plângerii în temeiul art. 113, are dreptul de a alege între una dintre următoarele opțiuni:
1. anularea contractului și rambursarea sumei plătite de acesta;
2. reducerea prețului.
(2) Clientul nu poate solicita o rambursare a sumei plătite sau o reducere a prețului bunurilor atunci când vânzătorul este de acord să înlocuiască produsele cu altele noi sau să repare bunurile în termen de o lună de la depunerea plângerii de către client.
(3) Vânzătorul este obligat să accepte o cerere de anulare a contractului și să ramburseze suma plătită de client, atunci când, după ce a dat curs la trei plângeri ale clientului, reparând aceleași produse, în termenul garanției prevăzute de art. 115, apare un alt eveniment de neconformitate a produselor în raport cu contractul de vânzare.
(4) Clientul nu poate pretinde anularea contractului dacă neconformitatea produselor în raport cu cu contractul este nesemnificativă.
Artă. 115. (1) Clientul își poate exercita dreptul în temeiul prezentei secțiuni în termen de doi ani, de la livrarea produselor.
(2) Termenul prevăzut la alin. 1 încetează să se deruleze în timpul necesar reparării sau înlocuirii produselor sau pentru a ajunge la un acord între vânzător și client pentru soluționarea litigiului.
(3) Exercitarea dreptului clientului în temeiul alin. 1 nu este obligat de niciun alt termen pentru depunerea unei cereri, diferit de termenul prevăzut la alin. 1.
Prin efectuarea achiziției, Utilizatorul acceptă și este de acord cu aceste INSTRUCȚIUNI DE DESPACHETARE, REGULI DE UTILIZARE ȘI DEPOZITARE și CONDIȚII DE GARANȚIE, care îi sunt furnizate în momentul cumpărării.
Instrucțiuni de despachetare
Așezați salteaua pe somieră sau cadrul de pat cu lamele.
Îndepărtați folia de ambalare fără a utiliza obiecte ascuțite sau tăioase.
Desfaceți salteaua și lăsați-o să-și recapete volumul original. Perioada optimă în care salteaua își recapătă volumul și caracteristicile totale este de 24 de ore, timp în care nu trebuie folosită.
Mirosurile reziduale provenite din procesul de producție pot fi resimțite până la câteva zile după deschiderea și scoaterea saltelei din pachet. Acestea sunt inofensive pentru sănătatea umană.
Odată despachetată, salteaua nu poate fi rulată înapoi și ambalată.