Condiții de returnare:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014 (directiva UE 83/2011).

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorul (la adresa de email office@matrax.ro ) că renunță la cumpărarea produsului fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renunțarea la cumparare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (ambalajul original NU trebuie să fie desigilat sau deteriorat, sa aiba toate accesoriile prezente, etichetele intacte, precum și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 5 zile lucrătoare de la retur. Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comandă specială. Comanda specială este definită ca fiind acele produse comandate de cumpărător și care nu se află în stocul uzual al vânzătorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, în termenii agreați de părți. Această clauză se aplică conform O.U.G. 34/2014 (directiva UE 83/2011), în cazul achiziționării de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.U.G. 34/2014 (directiva UE 83/2011) . În cazul în care produsul livrat nu corespunde specificațiilor din comandă, acesta se poate returna fără niciun cost suplimentar din partea cumpărătorului, după ce în prealabil a fost trimisă o notificare în scris din partea acestuia în care se va specifica lipsa de conformitate a produsului în maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

Procedura de returnare a coletului constă în contactarea vânzătorului prin intermediul e-mailului office@matrax.ro sau telefonic la numărul de telefon +40 2132 120 85 și prezentarea situației ce vă determină să doriți returul. În urma discuției cu unul dintre reprezentanții companiei noastre Matrax Distributors SRL, se vor alege termenii și procedura de retur.

În funcție de modalitatea dumneavoastră de plată, banii vă vor fi returnați așa cum agreați cu reprezentantul companiei noastre.

Termeni și condiții ale programului „Magniflex - 30 de zile opțiune de retur”

Termenii prezentați aici determină ordinea de execuție și explică relațiile formate ca rezultat al programului „Magniflex - 30 zile opțiune de retur” între:

  1. Matrax Distributors, cu adresa și sediul social în: București, B-dul. Decebal 4, Bl S11, sector parter 3; CUI 29178414; Nr. Reg. Com. J40 / 11805/2011; telefon +40 2132 120 85, e-mail: office@matrax.ro

  2. Client / Cumpărător: orice persoană juridică sau persoană fizică care a cumpărat o saltea Magniflex de la magazinul online magniflex.ro administrat de Matrax Distributors sau de la showroom-ul Magniflex din Bulevardul Decebal nr 4, Bloc S11, Parter, Sector 3, București.

Descrierea programului:

Orice client care a cumpărat o saltea Magniflex de la Matrax Distributors, are dreptul de a returna produsul în termen de 30 de zile calendaristice de la data cumpărării, în schimbul returnării întregii sume plătite pentru acesta, conform comenzii și condițiilor acestui program.

Programul este valabil pentru toate saltelele Magniflex, inclusiv pentru cele aflate în promoția curentă:

  • Modele: Relano Neo, Incanto Gel, Arte, Silvercare, Magni Grande, Riviera, Daytona, Terra Dual, Naturcomfort Deluxe, Comfort Dual, Figaro, Silverstone, Magnistretch, Magnigel Dual, Armonia Dual, Diamante Dual, Virtuoso

  • Dimensiuni standard: 90/190 cm, 90/200 cm, 120/200 cm, 140/200 cm, 160/200 cm, 180/200 cm

Programul nu se aplică pentru:

  • Saltele pentru copii, saltele de tip topper și perne

  • Dimensiuni non-standard (comandă cu dimensiune personalizată)


Pașii necesari pentru returnarea unei saltele Magniflex:

  1. Clientul trebuie să fi cumpărat salteaua de la magazinul fizic sau online al Matrax Distributors.

  2. Clientului i se recomandă să păstreze ambalajul și documentația originală de la achiziție.

  3. În cazul în care clientul dorește să returneze salteaua, primul pas este acela să contacteze furnizorul Matrax Distributors în termen de 30 de zile de la achiziție prin una din cele două metode: telefonic la numărul +40 2132 120 85 sau prin e-mail: office@matrax.ro și să ofere următoarele:

    1. fotocopie / poză cu documentele ce fac dovada de achiziție (chitanță sau factură) cu data cumpărării, descrierea produsului și suma plătită; toate informațiile trebuie să fie lizibile.

    2. Imagini (poze) cu salteaua pentru evaluarea preliminară a stării saltelei. Pentru returnare vor fi acceptate numai saltelele fără pete, urme de deteriorare sau defecte mecanice. În cazul în care apar defecte mecanice (fermoar rupt, material rupt sau scămoșat, etc.) după cumpărare, acestea trebuie raportate către Matrax Distributors în termen de 3 zile de la achiziție.

    3. Vor fi acceptate doar saltelele ce se prezintă în aceeași condiție/stare ca atunci când au fost livrate către dumneavoastră (cu excepția posibilității de împachetare cu ajutorul vacuumului)

    4. Informații privind metoda de rambursare preferată

  4. Clientul ambalează salteaua în ambalajul original sau un alt ambalaj durabil.

  5. Clientul returnează salteaua la sediul Matrax Distributors situat în București, Bd. Decebal 4, Bl S11, sector 3. Transportul se face exclusiv pe cheltuiala clientului, folosind propriul transport sau prin curier.

  6. Matrax Distributors nu este responsabil pentru daunele produse în timpul transportului produselor.

  7. Matrax Distributors nu va accepta produsele trimise prin curier cu opțiunea „plata la livrare” și va refuza expedierea, urmând ca expeditorul să primească înapoi produsele și să achite costul transportului.

  8. Matrax Distributors examinează starea saltelei la recepționarea acesteia.

  9. Matrax Distributors rambursează clientului suma plătită în termen de 5 zile lucrătoare de la recepționarea saltelei.

Termeni și condiții suplimentare:

  • Acoperire teritorială: România

  • Matrax Distributors își păstrează dreptul de a refuza implementarea programului în cazurile suspectate de fraudă.