Obiceiuri bune înainte de culcare și care ajută la o odihnă mai bună

 

Un somn bun are un efect pozitiv asupra tuturor funcțiilor vitale din corpul uman. Traumele, stresul din timpul zilei de lucru, modificările asupra vremii pot afecta calitatea somnului. Insomnia ne face mai iritabili, neproductivi, reduce imunitatea și împiedică organismul să se refacă corect noaptea.

Ce puteți face pentru a vă asigura o odihnă mai bună?


Practicarea unui sport

Cel mai important lucru pentru bunăstarea noastră fizică și mentală este mișcarea. S-a demonstrat că persoanele care practică un sport au un somn mai bun și sunt mai puțin susceptibile de a suferi de tulburări de somn, cum ar fi apneea, insomnia și multe altele. Chiar și practicarea unor exerciții fizice fără un antrenament constant, cum ar fi o plimbare sau yoga acasă, vă poate ajuta să dormiți mai bine și să fiți plin de energie a doua zi.


Crearea unei atmosfere calme în cameră

Pentru un somn ușor important este cadrul psihologic. Pentru a avea o odihnă cât mai relaxantă, asigurați-vă că în dormitory aveți o atmosferă liniștită, întunecată și răcoroasă. Puteți bea o ceașcă de ceai decofeinizat sau lapte cu miere. Lăsați dispozitivele departe de pat, dacă muzica vă relaxează puteți să ascultați sunete de relaxare preferate. Chiar înainte de a merge la culcare, vă puteți relaxa practicarea unor sesiuni de meditație. Acestea vă vor calma mintea și vă vor ajuta să adormiți mai ușor.


Salteaua și perna trebuie să fie confortabile


O saltea confortabilă este o condiție prealabilă pentru un somn de calitate. Suportul corect pe timp de noapte vă va ține departe de a avea disconfort și durere dimineața, vă va asigura un somn odihnitor fără prea multe rotiri în timpul nopții și o odihnă relaxantă.

Vă sfătuim să încercați întotdeauna mai multe modele înainte de a alege o saltea pentru a găsi cel mai confortabil model pentru nevoile dumneavoastră individuale. Saltelele moderne combină diferite tehnologii și materiale textile ce pot satisface și cele mai exigente dorințe.

Pentru a dormi foarte bine, este important să combinați salteaua cu o pernă confortabilă.

Spuma cu memorie este un material deosebit de potrivit, deoarece reacționează la căldură și greutate și se modelează pe forma gâtului și a capului. Acest lucru oferă suport confortabil fără durere. Alegeți-vă perna testând-o pe o saltea asemănătoare cu fermitatea saltelei de acasă și reglați-o pe poziția preferată de dormit.